La campaña turística de la Diputación de Pontevedra pivotará en torno al agua: «A súa abundancia ten que ser unha ventaxa»

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Ramón Leiro

«O turismo será sustentable o non será», incidió Luis López

18 ene 2024 . Actualizado a las 20:46 h.

«Illas, mareas máxicas e praias infinitas. Así é o paraíso de verán nas Rías Baixas». Con el trasfondo de la Fervenza do Toxa, Luis López, presidente de la Diputación de Pontevedra, presentó este jueves la campaña turística provincial que, bajo el lema 100 % Rías Baixas, será llevada a Fitur el próximo 24 de enero.

Tras recordar que este destino fue en el 2023 «o máis buscado polos usuarios de Booking de todo o mundo que planean viaxar a España», Luis López resaltó que el sector turístico es «embaixador da nosa hospitalidade, da nosa calidade e das excelencias da nosa oferta». Al tiempo, se congratuló de que se hubiera quedado en el pasado aquellas épocas en las que «semellaba que o mellor sempre estaba fora».

Ramón Leiro

En este punto, tachó de «histórico» el 2023, pues se cerró el mes de agosto con una ocupación récord, mientras que la Ruta Portuguesa del Camiño de Santiago creció en un 72 % respecto del año anterior y los castillos de Soutomaior y Sobroso «racharon teitos de visitantes». Asimismo, señaló que venía observando como el sector «traballa como si o impresionante 2023 fose un paso previo cara un ano 2024 inda mellor. O turismo vai a máis».

Al tiempo que remarcó que la campaña promocional de la provincia «vai da nosa identidade», se mostró consciente de que «ao privilexio de vivir aquí súmase a obriga de coidar o que hai aquí. O turismo será sustentable ou non será», enfatizó Luis López.

En su intervención, el presidente de la Diputación de Pontevedra no dudó en criticar a quienes atentan contra la imagen del destino Rías Baixas: «Sementar dúbidas, como estamos a ver, sobre a calidade dos nosos produtos do mar, sobre a excelencia das nosas costas e as nosas praias, e sobre sectores que empregan a milleiros de persoas para perseguir outros fins é de todo, menos responsable», remarcó.

Ramón Leiro

De igual modo, desveló que la campaña turística provincial será rompedora, desenfadada y enérgica, que pivotará en torno «a un dos nosos maiores atractivos: a auga». «En tempos onde a sustentabilidade é un reto, para as Rías Baixas ten que ser unha oportunidade. E nun intre no que a auga está no centro do debate, a súa abundancia ten que ser unha ventaxa», incidió López.

Presencia en Fitur

Asimismo, avanzó que la presentación de la campaña en Fitur «regresará a onde nunca tivo que marchar, ao stand de Turismo de Galicia». En Madrid, la Diputación de Pontevedra ofrecerá, a mayores, una degustación de té de camelia, participará en la presentación de Trazas, el proyecto de puesta en valor los yacimientos arqueológicos galaico-romanos de la provincia, y en la del Camiño Ignacio Taverneiro, la ruta que discurre por los concellos de Salvaterra do Miño, Ponteareas, Pazos de Borbén, Ponte Caldelas y Cerdedo-Cotobade.

«En Fitur faremos un chamamento ao mundo para que nos coñeza e comparta con nós o privilexio de vivir e gozar desta provincia», concluyó el presidente provincial.

Previamente, la diputada de Turismo, Nava Castro, hizo hincapié en la importancia del sector turístico en la economía de la provincia. Por su parte, Mar Rodríguez, presidenta de la Asociación Provincial de Axencias de Viaxes, se mostró convencida de la conveniencia de participar en ferias como Fitur y de campañas como 100 % Rías Baixas para competir con destinos de todo el mundo.