Jorge Suárez sobre Abel Caballero: «O narcisismo parece que está de moda»

FERROL CIUDAD

ANGEL MANSO

El alcalde de Ferrol critica el «autocaudillismo» del regidor vigués, al que compara con Napoleón

02 may 2016 . Actualizado a las 16:10 h.

Tras las declaraciones de Abel Caballero contra los alcaldes de las mareas, el regidor ferrolano Jorge Suárez, no se ha quedado callado. Replicó hoy que el socialista vigués presenta «un síndrome grave de querencia polo poder», en una «especie de autocaudillismo que se coronou como Napoleón na catedral de Notre Dame», pero que «non representa a ningún órgano executivo do PSdeG».

No obstante, le reprochó que como presidente de la FEMP Caballero debería tener más respeto por todos los alcaldes. «Aínda que sexa republicano, eu non me imaxino ao rei Felipe VI dicindo que o peor que viu na política nos seus anos de mandato é Alberto Garzón ou Rivera ou calquera outro político», contestó. Y considera que debería desempeñar su papel de un modo «moito máis discreto», pero que «o narcisismo parece que está de moda».

Además, aludió al panorama político gallego y su futuro, en el que cree que será necesario un pacto o una alizanza sea quien sea el que saque más escaños, PSOE o En Marea. Y que «agredir verbalmente ao teu hipotético aliado non é unha actitude moi intelixente», espetó.

Por su parte, la teniente de alcalde ferrolana, Beatriz Sestayo, no se considera aludida por las críticas de Caballero a la gestión de los alcaldes del cambio, en un gobierno del que el PSOE forma parte en Ferrol. Tampoco se considera incluida en las palabras del líder estatal, Pedro Sánchez. Asegura que el mismo día que emitió esas declaraciones, criticando la labor del alcalde de Ferrol, habló con el. Y asegura que «coñece todas e cada unha das áreas que leva no goberno de Ferrol o PSOE», y que le trasladó que «estaba contento». Es más, asegura que le trasmitió personalmente «o profundo respecto polo traballo que está a facer o goberno de Ferrol; falou de todo o goberno e, particularmente do PSOE», indicó Sestayo. Y que le explicó que «el máis ben aludía a algunhas declaracións ou titulares, porque cren que estamos no tempo de profundizar no día a día no traballo máis que nos titulares».