La plataforma de asociaciones de vecinos y Ravella trazarán un calendario para abordar cuestiones que afectan a todo el municipio

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

Mónica Irago

El colectivo, integrado por quince entidades vecinales, se presentó ayer al gobierno local

27 abr 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

La plataforma que aglutina a buena parte de las asociaciones vecinales de Vilagarcía tuvo ayer su primer encuentro oficial con el gobierno de esta localidad. Cuatro de sus representantes fueron recibidos por el alcalde, Alberto Varela; la teniente de alcalde, Tania García y la concejala de Cultura, Sonia Outón. Para Ravella se trataba de una «presentación protocolaria da nova agrupación que aglutina a todas as entidades do municipio», dado que «tanto o alcalde como os concelleiros do grupo de goberno xa coñecían persoalmente practicamente a todos os representantes das asociacións debido ao contacto permanente e directo que leva mantendo o goberno local cos colectivos veciñais ao longo destes anos».

Tras la reunión, desde Ravella reiteraron su satisfacción «pola creación desta coordinadora, valorándoa como unha iniciativa moi positiva, tanto para fomentar a participación dos veciños, como para optimizar a relación destes co Concello actuando como canalizadora das propostas ou necesidades comúns das distintas zonas do municipio». Se acordó mantener una relación directa con este órgano, si bien «o goberno local seguirá reuníndose e atendendo individualmente a cada asociación para os temas propios de cada unha delas». «Ábrese unha nova liña de traballo a través da coordinadora, que será a encargada de propoñer iniciativas ou tratar asuntos que afectan por igual a todos os colectivos, como por exemplo os convenios para a xestión dos centros socioculturais», explican desde el consistorio.

Ramiro Iglesias, de la asociación de Trabanca Badiña, fue uno de los promotores de la creación de la plataforma, integrada actualmente por quince colectivos. A la salida de la reunión mantenida ayer se mostró muy satisfecho. «Emplazámonos a ter máis reunións, e a establecer un calendario de traballo para plantexar e intentar resolver algunhas cuestións transversais que nos afectan a todos os colectivos», señaló. Se inicia, dice, un camino que espera tenga un largo recorrido, ya que el objetivo es mejorar la comunicación vecinal con Ravella, a fin de «poder ser máis proactivos na xestión das veciñanzas», según señaló el portavoz vecinal.